januari 14, 2015

BEAUTIFUL-BIJOUX

NL - Via de website TodaysBeauty hoorde ik van de website Beautiful-Bijoux. Nieuwsgierig nam ik een kijkje waarbij letterlijk mijn mond van openviel! Wat een prachtige collectie aan sieraden, accessoires en fashion hebben ze hier. En ook nog voor een goede prijs. Natuurlijk moest ik wat bestellen. Kijk snel mee naar mijn bestelling.
1. HORLOGE BLACK - Zwart horloge met rosé gouden details.
2. HORLOGE MINT - Mint kleurig horloge met rosé gouden details. 
3. TIME IS TICKING - Wikkel horloge. Het horloge gaat twee keer om de pols. 

De horloges zijn van goede, stevige kwaliteit. Het mint kleurige horloge komt in het echt nog beter tot zijn recht. In de foto komt hij wat doffig over. In het echt is het een ware eyecatcher. 
Het witte wikkelhorloge is de favoriet van deze 3 bij elkaar. Puur omdat het een horloge is wat anders is dan anders. Dit heeft niet gauw iedereen! XO.

*PS; je sieraden worden in een mooi doosje geleverd! Echt een cadeautje.


1 opmerking: